Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коноваленко, Вікторія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-09T12:08:10Z | - |
dc.date.available | 2015-02-09T12:08:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Коноваленко, В. О. Особистість вчителя в умовах гуманізації освіти [Текст] / В. О. Коноваленко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 97–101. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 100 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/871 | - |
dc.description | Actuality of material presented in the article ia, caused by modern changes in the educational system of Ukraine, which aimed at humanization and democratization of the educational process. Characteristic of professional and personal qualities of teachers needed for the Література і джерела Науковий вісник Ужгородського національного університету 100 organization of pedagogical interaction with primary school pupils in the humanization of education. Considered in detail the views of scientists on the classification qualities of a teacher. During the experimental research found personal and professional qualities that most and least characteristic of modern teachers. Keywords: personality, personal qualities, professional qualities, humanism. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена сучасними змінами в освітній системі України, що спрямовані на гуманізацію та демократизацію навчально-виховного процесу. Охарактеризовано професійні та особистісні якості вчителя, необхідні для організації педагогічної взаємодії з учнями початкових класів в умовах гуманізації освіти. Детально розглянуто погляди науковців щодо класифікації якостей особистості вчителя. У ході експериментального дослідження виявлено особистісні та професійні якості, які у більшій та меншій мірі притаманні сучасним учителям. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | особистісні якості | uk |
dc.subject | професійні якості | uk |
dc.subject | гуманізація | uk |
dc.title | Особистість вчителя в умовах гуманізації освіти | uk |
dc.title.alternative | The teacher’s personality in terms of education humanization | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ.pdf | 532.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.