Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.contributor.authorХимич, Оксана-
dc.contributor.authorОросова, Рената-
dc.date.accessioned2016-06-23T07:42:32Z-
dc.date.available2016-06-23T07:42:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІндивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів: сутність та підходи до трактування // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Запоріжжя, 18-25 квітня 2016 р.). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Запоріжжя, 2016. – Вип. №1(23) / 2016. – ISSN 2223-4551. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHU1VrU3paTnhHTUE/viewuk
dc.identifier.issn2223-4551-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8721-
dc.description.abstractПоказано, що поняття «індивідуальний стиль педагогічної діяльності» можна розглядати як багатоаспектне з позицій різних підходів. Це особистісно-розвивальний підхід (стиль як індивідуально-своєрідна система розвитку особистості вчителя); діяльнісний підхід (стиль як визначальний компонент системи способів діяльності); особистісно-діяльнісний підхід (стиль як інтеграція індивідуальних якостей і системи способів діяльності).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Запоріжжя, 2016uk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectстиль педагогічної діяльностіuk
dc.titleІндивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів: сутність та підходи до трактуванняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016_Starosta V.I., Khymych O.I., Orosova R..pdf269.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.