Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8721
Назва: Індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів: сутність та підходи до трактування
Автори: Староста, Володимир Іванович
Химич, Оксана
Оросова, Рената
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, стиль педагогічної діяльності
Дата публікації: 2016
Видавництво: Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. – Запоріжжя, 2016
Бібліографічний опис: Індивідуальний стиль педагогічної діяльності учителя початкових класів: сутність та підходи до трактування // Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м.Запоріжжя, 18-25 квітня 2016 р.). Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс]. – Запоріжжя, 2016. – Вип. №1(23) / 2016. – ISSN 2223-4551. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B6QknaQCh-lHU1VrU3paTnhHTUE/view
Короткий огляд (реферат): Показано, що поняття «індивідуальний стиль педагогічної діяльності» можна розглядати як багатоаспектне з позицій різних підходів. Це особистісно-розвивальний підхід (стиль як індивідуально-своєрідна система розвитку особистості вчителя); діяльнісний підхід (стиль як визначальний компонент системи способів діяльності); особистісно-діяльнісний підхід (стиль як інтеграція індивідуальних якостей і системи способів діяльності).
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8721
ISSN: 2223-4551
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_Starosta V.I., Khymych O.I., Orosova R..pdf269.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.