Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8727
Назва: Cамооцінка майбутніх учителів власної готовності до педагогічної діяльності
Автори: Староста, Володимир Іванович
Щерба, Іванна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, самооцінка, готовність, педагогічна діяльність
Дата публікації: 2015
Видавництво: Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Бібліографічний опис: Староста В.І. Cамооцінка майбутніх учителів власної готовності до педагогічної діяльності / В. І. Староста, І.В.Щерба // Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Науковий журнал : (голов. ред. – д. ек. н.,О. В. Черевко).– Черкаси: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. – 2015. – Випуск 8(341). – С. 112-120 . ISSN 2076-586X
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто самооцінку студентами – майбутніми вчителями власної готовності до педагогічної діяльності. Встановлено, що основна частина студентів має реальний (адекватний) рівень самооцінки, належний рівень рефлексії, мотивації навчання, професійної підготовки, що сприяє ефективному здійсненню педагогічної діяльності та подальшому самовдосконаленню особистості.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8727
ISSN: 2076-586X
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015_Староста__Щерба_стаття.pdf362.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.