Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/908
Title: Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема
Other Titles: Formation of pedagogical skills of future technology teachers as a pedagogical issues
Authors: Ліщинська-Кравець, Галина Львівна
Keywords: педагогічна майстерність, педагогічна творчість, технологічна творчість, педагогічна майстерність вчителя технологій
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ліщинська-Кравець, Г. Л. Формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема [Текст] / Г. Л. Ліщинська-Кравець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 122–125. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 124 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито специфіку формування педагогічної майстерності майбутніх учителів технологій як педагогічну проблему, а саме: розглядається синтез педагогічної та технологічної творчості, які, взаємодіючи з особистісними якостями педагога, забезпечують результативне і творче вирішення завдань освіти – виховання, навчання і розвитку учнів.
Description: The author of the article has discusses the specifics of forming of pedagogical skills of future technology teachers as a pedagogical problem, namely: the synthesis of pedagogical and technological creativity, which interacts with the personal qualities as a teacher, provide effective and creative solution to problems of education - education, training, development of students. Keywords: pedagogical skills, pedagogical creativity, technological creativity, pedagogical skills of teachers of technology.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/908
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.