Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитенко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-02-11T07:59:13Z-
dc.date.available2015-02-11T07:59:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМикитенко, Н. О. Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 135–136 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915-
dc.descriptionThe analysis of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists in higher educational establishments has been made in the article. Dominant educational concepts have been defined according to which the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists is being formed. The origins of elements selection of the content of foreign languages teaching, its structuring features and principles of formation have been justified. Regulatory documents have been analyzed, main factors of professionalization of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists have been determined. Key words: content of foreign languages teaching, non-philological specialists, educational concepts, principles of the content of teaching formation, factors of professionalization of the content of teaching.uk
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю у вищих навчальних закладах. Визначено домінуючі освітні концепції, згідно яких формується зміст іншомовної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей на сучасному етапі. Обґрунтовано джерела відбору елементів змісту навчання іноземних мов, особливості його структурування та принципи формування. Здійснено аналіз нормативної документації, визначено основні чинники професіоналізації змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectзміст навчання іноземних мовuk
dc.subjectфахівці нефілологічного профілюuk
dc.subjectосвітні концепціїuk
dc.subjectпринципи формування змісту навчанняuk
dc.subjectчинники професіоналізації змісту навчанняuk
dc.titleПрофесійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілюuk
dc.title.alternativeProfessional component in the content of foreign language teaching to future specialists of non−phylological specialitiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.