Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Микитенко, Наталія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-11T07:59:13Z | - |
dc.date.available | 2015-02-11T07:59:13Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Микитенко, Н. О. Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 135–136 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915 | - |
dc.description | The analysis of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists in higher educational establishments has been made in the article. Dominant educational concepts have been defined according to which the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists is being formed. The origins of elements selection of the content of foreign languages teaching, its structuring features and principles of formation have been justified. Regulatory documents have been analyzed, main factors of professionalization of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists have been determined. Key words: content of foreign languages teaching, non-philological specialists, educational concepts, principles of the content of teaching formation, factors of professionalization of the content of teaching. | uk |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю у вищих навчальних закладах. Визначено домінуючі освітні концепції, згідно яких формується зміст іншомовної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей на сучасному етапі. Обґрунтовано джерела відбору елементів змісту навчання іноземних мов, особливості його структурування та принципи формування. Здійснено аналіз нормативної документації, визначено основні чинники професіоналізації змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | зміст навчання іноземних мов | uk |
dc.subject | фахівці нефілологічного профілю | uk |
dc.subject | освітні концепції | uk |
dc.subject | принципи формування змісту навчання | uk |
dc.subject | чинники професіоналізації змісту навчання | uk |
dc.title | Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю | uk |
dc.title.alternative | Professional component in the content of foreign language teaching to future specialists of non−phylological specialities | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 25 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІХ.pdf | 436.78 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.