Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915
Название: Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю
Другие названия: Professional component in the content of foreign language teaching to future specialists of non−phylological specialities
Авторы: Микитенко, Наталія Олександрівна
Ключевые слова: зміст навчання іноземних мов, фахівці нефілологічного профілю, освітні концепції, принципи формування змісту навчання, чинники професіоналізації змісту навчання
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Микитенко, Н. О. Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 132–136. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 135–136 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю у вищих навчальних закладах. Визначено домінуючі освітні концепції, згідно яких формується зміст іншомовної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей на сучасному етапі. Обґрунтовано джерела відбору елементів змісту навчання іноземних мов, особливості його структурування та принципи формування. Здійснено аналіз нормативної документації, визначено основні чинники професіоналізації змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців нефілологічного профілю.
Описание: The analysis of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists in higher educational establishments has been made in the article. Dominant educational concepts have been defined according to which the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists is being formed. The origins of elements selection of the content of foreign languages teaching, its structuring features and principles of formation have been justified. Regulatory documents have been analyzed, main factors of professionalization of the content of foreign languages teaching of future non-philological specialists have been determined. Key words: content of foreign languages teaching, non-philological specialists, educational concepts, principles of the content of teaching formation, factors of professionalization of the content of teaching.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/915
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ МАЙБУТНІХ.pdf436.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.