Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/940
Назва: Застосування мікронавчання у процесі вивчення курсу«Загальна дидактика»в Кошицькому університеті імені Павла Йозефа Шафарика
Інші назви: Application of micro-teaching in the process of course "General didactics" teaching in the Kosice university named after P.J.Safarik
Автори: Оросова, Рената
Староста, Володимир Іванович
Ключові слова: майбутній учитель, мікронавчання, психо-дидактична компетенція, активні методи навчання, аналіз результатів навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Застосування мікронавчання у процесі вивчення курсу "Загальна дидактика" в Кошицькому університеті імені Павла Йозефа Шафарика [Текст] / Р. Оросова, В. І. Староста // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 148–151. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 151 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю оновлення підходів щодо підготовки сучасних учителів, упровадженню мікронавчання як одного з ефективних методів формування їх професійних умінь. Проаналізовані основні етапи мікронавчання. Показано, що даний метод сприяє суттєвому покращенню підготовки студентів до їх майбутньої педагогічної діяльності. Ключові слова: майбутній учитель, мікронавчання, психо- дидактична компетенція, активні методи навчання, аналіз результатів навчання.
Опис: The authors of the article has considered the topicality of updating the current approaches to training teachers, introduction microteaching as one of the most effective methods of formation of their professional skills. The main stages have been analyzed microteaching. It is shown that this method enables the improved preparation of students for their future educational activities. Key words: future teacher, microteaching, psyhodidactic competence, active teaching methods, the analysis results of teaching.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/940
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.