Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/941
Title: Творчий характер навчально-пізнавальної діяльності як умова формування інтелектуальної культури майбутніх педагогів
Other Titles: Creative nature of educational and cognitive activities as a condition of formation of intellectual culture of future teachers
Authors: Петрова, Наталія Миколаївна
Keywords: інтелектуальна культура, майбутній педагог, творчість, навчально-пізнавальна діяльність
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Петрова, Н. М. Творчий характер навчально-пізнавальної діяльності як умова формування інтелектуальної культури майбутніх педагогів [Текст] / Н. М. Петрова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 151–154. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 153–154 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Охарактеризовано можливості творчого характеру навчально-пізнавальної діяльності у формуванні інтелектуальної культури майбутнього педагога. З’ясовано, що використання евристичних методів на всіх етапах професійної підготовки сприяє розвитку складових інтелектуальної культури студентів. Ключові слова: інтелектуальна культура, майбутній педагог, творчість, навчально-пізнавальна діяльність.
Description: The possibilities of the creative nature of the educational and cognitive activity of the intellectual culture in the forming of future teachers have been considred. It was found that the use of heuristic methods at all stages of professional training contributes to the development components of intellectual culture of the students. Key words: intellectual culture, the future teacher, creativity, educational and cognitive activity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/941
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.