Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-07-22T22:38:27Z-
dc.date.available2016-07-22T22:38:27Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationБритченко И.Г. Банковский маркетинг Донбасса // Сб. «Проблемы теории и практики управления в современной экономике. Укравление экономическими процессами на макро уровне. – Том 2» - Донецк: ИЭП НАН Украины, ИЭПИ НАН Украины, 1999. – С. 162-166.uk
dc.identifier.isbn966-7239-52-7-
dc.identifier.isbn966-7239-54-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9462-
dc.language.isoruuk
dc.publisherДонецк: ДонГТУ Минобразования Украины, ИЭП НАН Украины, ИЭПИ НАН Украины, Юго-Востокuk
dc.relation.ispartofseriesББК У9 (4УКР) 21;-
dc.subjectбанковское делоuk
dc.subjectэкономика Украиныuk
dc.subjectбанковские услугиuk
dc.subjectкоммерческие банкиuk
dc.subjectрыночная экономикаuk
dc.subjectфинансовые рынкиuk
dc.subjectпредоставление кредитов физическим лицамuk
dc.titleБанковский маркетинг Донбассаuk
dc.title.alternativeБанковский маркетинг Донбассаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Банковский маркетинг Донбасса.pdf12.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.