Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9462
Назва: Банковский маркетинг Донбасса
Інші назви: Банковский маркетинг Донбасса
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банковское дело, экономика Украины, банковские услуги, коммерческие банки, рыночная экономика, финансовые рынки, предоставление кредитов физическим лицам
Дата публікації: 1999
Видавництво: Донецк: ДонГТУ Минобразования Украины, ИЭП НАН Украины, ИЭПИ НАН Украины, Юго-Восток
Бібліографічний опис: Бритченко И.Г. Банковский маркетинг Донбасса // Сб. «Проблемы теории и практики управления в современной экономике. Укравление экономическими процессами на макро уровне. – Том 2» - Донецк: ИЭП НАН Украины, ИЭПИ НАН Украины, 1999. – С. 162-166.
Серія/номер: ББК У9 (4УКР) 21;
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9462
ISBN: 966-7239-52-7
966-7239-54-3
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Банковский маркетинг Донбасса.pdf12.75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.