Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9502
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брітченко, Ігор Геннадійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T21:40:29Z | - |
dc.date.available | 2016-07-25T21:40:29Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Брітченко І.Г. Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін // Тези доповідей науково-методичної конференції ДонДУЕТ (13 квітня 2005 року) “Модернізація вищої освіти України в контексті євроінтеграції” – Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. – С. 25 – 26. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9502 | - |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Донецьк: ДонДУЕТ | uk |
dc.relation.ispartofseries | ББК 74.58 (4Укр);УДК 378.1 (477) | - |
dc.subject | глобалізація світової економіки | uk |
dc.subject | комерційні підприємства | uk |
dc.subject | система вищої освіти України | uk |
dc.subject | економічне мислення | uk |
dc.subject | банківське кредитування | uk |
dc.subject | мультиплікаційний ефект | uk |
dc.subject | міжбанківський кредитний ринок | uk |
dc.subject | емісійна роль Національного банку України | uk |
dc.subject | норми резервування | uk |
dc.subject | ставки рефінансування | uk |
dc.subject | вивчення банківських дисциплін | uk |
dc.subject | образне мислення | uk |
dc.title | Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін | uk |
dc.title.alternative | Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін.pdf | 8.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.