Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9502
Назва: Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін
Інші назви: Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: глобалізація світової економіки, комерційні підприємства, система вищої освіти України, економічне мислення, банківське кредитування, мультиплікаційний ефект, міжбанківський кредитний ринок, емісійна роль Національного банку України, норми резервування, ставки рефінансування, вивчення банківських дисциплін, образне мислення
Дата публікації: 2005
Видавництво: Донецьк: ДонДУЕТ
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Роль образного мислення та аналізу інформаційних потоків при викладанні економічних дисциплін // Тези доповідей науково-методичної конференції ДонДУЕТ (13 квітня 2005 року) “Модернізація вищої освіти України в контексті євроінтеграції” – Донецьк: ДонДУЕТ, 2005. – С. 25 – 26.
Серія/номер: ББК 74.58 (4Укр);УДК 378.1 (477)
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9502
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.