Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9601
Title: Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України
Other Titles: Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: банківські послуги, конкурентоспроможність комерційних банків, ринок банківських послуг, інноваційні банківські послуги, маркетингові дослідження, інтегровані банківські послуги, маркетингова стратегія комерційного банку
Issue Date: 2015
Publisher: Ужгород: УжНУ
Citation: Брітченко І.Г. Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України / Брітченко І.Г. // Науковий вісник УжНУ. - № 1 (45) / 2015. - Ужгород: УжНУ, 2015. - С. 176-180
Series/Report no.: УДК 336.717;
Abstract: У статті визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України в умовах інтеграції до європейського економічного простору. Розкрито слабкі сторони та конкурентні переваги вітчизняних банків, що створюються внаслідок інтеграції до європейського економічного простору, висвітлено роль інноваційних банківських послуг для підвищення конкурентоспроможності комерційних банків і, як наслідок,всієї банківської системи України в сучасних економічних та інтеграційних умовах.Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності комерційного банку з урахуванням наявних перешкод та шляхів їх подолання для реалізації маркетингової стратегії залучення кредитних ресурсів як ефективного інструменту для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків.
Description: У статті визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України в умовах інтеграції до європейського економічного простору. Розкрито слабкі сторони та конкурентні переваги вітчизняних банків, що створюються внаслідок інтеграції до європейського економічного простору, висвітлено роль інноваційних банківських послуг для підвищення конкурентоспроможності комерційних банків і, як наслідок,всієї банківської системи України в сучасних економічних та інтеграційних умовах.Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності комерційного банку з урахуванням наявних перешкод та шляхів їх подолання для реалізації маркетингової стратегії залучення кредитних ресурсів як ефективного інструменту для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9601
ISSN: 2409-6857
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.