Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПришляк, Оксана Юріївна-
dc.date.accessioned2015-02-12T12:53:03Z-
dc.date.available2015-02-12T12:53:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПришляк, О. Ю. Пошуки інноваційних технологій підготовки соціальних педагогів [Текст] / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 170 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/968-
dc.descriptionThe author of the article has considered the experience of improvement the social pedagogues training, spesiality ‘Social Pedagogue’ of the Pedagogical Psychological Faculty of Ternopil National University as to the introduction of the innovational technologies into social pedagogues training. The author has analized training innovational approaches in educational process through the students’ participation in research and wide usage of their own experience. Key words: social pedagogues, process of study, process of training, innovational technologies of study, training models, readiness to professional activity.uk
dc.description.abstractУ статті розкрито підходи щодо удосконалення процесу професійної підготовки студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» інституту педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Охарактеризовано інноваційні підходи до формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників на основі їх залучення до різноманітних видів по- шуково-дослідної діяльності. Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, процес навчання, процес професійної підготовки, інноваційні технології навчання, моделі навчання, професійна компетентність, готовність до професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні соціальні педагогиuk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectпроцес професійної підготовкиuk
dc.subjectінноваційні технології навчанняuk
dc.subjectмоделі навчанняuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk
dc.titleПошуки інноваційних технологій підготовки спеціальних педагогівuk
dc.title.alternativeSearch of innovative technologies of social pedagogues traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 25



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.