Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/968
Назва: Пошуки інноваційних технологій підготовки спеціальних педагогів
Інші назви: Search of innovative technologies of social pedagogues training
Автори: Пришляк, Оксана Юріївна
Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, процес навчання, процес професійної підготовки, інноваційні технології навчання, моделі навчання, професійна компетентність, готовність до професійної діяльності
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Пришляк, О. Ю. Пошуки інноваційних технологій підготовки соціальних педагогів [Текст] / О. Ю. Пришляк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 170 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито підходи щодо удосконалення процесу професійної підготовки студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» інституту педагогіки і психології Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Охарактеризовано інноваційні підходи до формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників на основі їх залучення до різноманітних видів по- шуково-дослідної діяльності. Ключові слова: майбутні соціальні педагоги, процес навчання, процес професійної підготовки, інноваційні технології навчання, моделі навчання, професійна компетентність, готовність до професійної діяльності.
Опис: The author of the article has considered the experience of improvement the social pedagogues training, spesiality ‘Social Pedagogue’ of the Pedagogical Psychological Faculty of Ternopil National University as to the introduction of the innovational technologies into social pedagogues training. The author has analized training innovational approaches in educational process through the students’ participation in research and wide usage of their own experience. Key words: social pedagogues, process of study, process of training, innovational technologies of study, training models, readiness to professional activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/968
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.