Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9690
Назва: Основні напрямки індивідуалізації навчального процесу на шляху до європейської інтеграції вищої освіти України
Інші назви: Основні напрямки індивідуалізації навчального процесу на шляху до європейської інтеграції вищої освіти України
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: науковий аналіз, навчальний процес, індивідуалізація навчального процесу, Болонська декларація, наукова діяльність
Дата публікації: 26-бер-2009
Видавництво: Полтава: РВВ ПУСКУ
Бібліографічний опис: Брітченко І.Г. Основні напрямки індивідуалізації навчального процесу на шляху до європейської інтеграції вищої освіти України // Матеріали міжнародної науково-практичної кон-ференції „Індивідуалізація навчального процесу на шляху європейської інтеграції вищої освіти України” 26-27 березня 2009 р. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2009. - С. 106-108
Серія/номер: УДК 378.1(477);
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9690
ISBN: 978-966-184-062-0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.