Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9746
Назва: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств"
Автори: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: Економічні перетворення в Україні, мають виробити моделі та механізми послідовної реалізації сучасних економічних відносин, поступову інтеграцію українських підприємств у МЕВ, та залучити іноземних підприємців до діяльності в Україні. Ефективність господарської діяльності підприємств визначається, ступенем досконалості охоплення сфер регулювання і ліберальності її законодавства. Україна в даному разі не є винятком. Отже, зростає значення правового регулювання питань функціонування різних суб'єктів господарської діяльності в Україні, побудованої на взаємовідносинах, що мають місце як на території України, так і за її межами і грунтуються на законах зовнішньоекономічної діяльності. Саме так це сформульовано в Законі України "Про зовнішньоекономічну діяльність", з його прийняттям ЗЕД в Україні одержала правовий статус. Цей закон є нормативно-правовим актом, в якому пропонується визначення поняття зовнішньоекономічної діяльності, її суб'єктів, їхніх прав і свобод; встановлюються принципи здійснення та організаційні форми зовнішньоекономічної діяльності. Зміст менеджменту визначається сферою, тим об'єктом яким планується управляти, такою сферою може бути виробництво, транспорт, торгівля, фінанси, інвестиції, зовнішньоекономічна діяльність. Види менеджменту: менеджмент виробництва, менеджмент фінансів, менеджмент торгівлі, менеджмент інвестицій, менеджмент ЗЕД і т.д.; Менеджмент можна розглятади на різних рівнях: державний рівень, регіональний, галузевий, рівень виробничого підприємства та ін. Сфера управління визначає конкретний вид менеджменту, а рівень управління вносить свою специфіку в даний вид менеджменту.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності підприємств". Зеліч В.В. Ужгород: Редакційно-видавничий відділ УжНУ, 2015. − 96 с.
Короткий огляд (реферат): Основними мотивами розвитку ЗЕД на рівні підприємства є: 1. Розширення ринку збуту своєї продукції за національні межі з метою максималізації прибутку. 2. Закупка необхідної сировини, комплектуючих виробів, нових технологій і обладнання. 3. Залучення інжинірингових та інших послуг для потреб виробництва, з урахуванням їх унікальності, більш вищої якості і низьких цін в порівнянні з внутрішнім ринком. 4. Залучення іноземних інвестицій з метою модернізації виробництва, зміцнення експортного потенціалу і конкурентних позицій на світових товарних ринках. 5. Участь в міжнародному розподілі праці, спеціалізації і кооперуванні виробництва з метою успішного розвитку своєї економіки.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9746
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Зеліч(Яцко)_Методичка Менедж.ЗЕД підпр..pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.