Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9808
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Валерій Адальбертович-
dc.contributor.authorБиба, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-08-21T05:59:00Z-
dc.date.available2016-08-21T05:59:00Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationТовт В.А. Моделювання процесу фізичного виховання студентів в залежності від характеру навчального навантаження /В.А.Товт //Молода спортивна наука України. Випуск 9, т.4. Львів: „Панорама”, 2005. – С. 157-161.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9808-
dc.descriptionThe possibilities of the European credit-module recoding system implementation into Ukrainian student’s physical training were studied. Some components of this system were adopted and utilized in the practice of Ukrainian students’ physical training.uk
dc.description.abstractВивчені можливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у систему фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів України, обґрунтовані та апробовані деякі її елементи в реальних умовах роботи вузу.uk
dc.description.sponsorshipВласні коштиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвів: НФП „Українські технології”uk
dc.relation.ispartofseriesМолода спортивна наука України;Випуск 9, т. 4.-
dc.subjectВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ СИСТЕМИ ПЕРЕЗАРАХУВАННЯ КРЕДИТІВ У ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ В УКРАЇНІ. Перезарахування кредитів, фізичне виховання, студентиuk
dc.titleВпровадження елементів європейської системи перезарахування кредитів у фізичне виховання студентів в Україніuk
dc.title.alternativeIMPLEMENTATION OF THE EUEROPEAN CREDITS SISTEM COMPONENTS INTO STUDENTS PHYSICAL TRAINING IN UKRAINEuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Перезарах кредитів.docx15.18 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.