Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/980
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРозлуцька, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorДацків, Ірина Євгенівна-
dc.date.accessioned2015-02-13T09:06:35Z-
dc.date.available2015-02-13T09:06:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРозлуцька, Г. М. Організація діяльності закладів професійної освіти в Ужгороді у 20-30-х рр. ХХ ст. [Текст] / Г. М. Розлуцька, І. Є. Дацків // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 173–175. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 175 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/980-
dc.descriptionThe author of the article has considered the work of the institutions of professional education in the 20-30-s of the XX century, reviewed the peculiarities of the organization of the educational process, the stuffing and the forms of the educational work. The ministry of the education and school was interested in the development of professional schools as they increased the number of the educated and qualified workers and satisfied the requirements of the society. In these institutions the educational work is considered as an integral and dominative part of the studying process. Key words: the institutions of professional education, the handicraft school, the commercial school, the educational work.uk
dc.description.abstractУ статті досліджується діяльність закладів професійної освіти в Ужгороді у 20-30-х рр. ХХ ст., розглядаються особливості організації навчально-виховного процесу, кадрове забезпечення та форми навчально-виховної роботи. Міністерство освіти та шкільництва було зацікавлене у розвитку фахових шкіл, адже вони збільшували кількість освічених та кваліфікованих працівників та задовольняли потреби суспільства. У цих закладах виховна робота розглядається як невід'ємна та переважаюча складова навчального процесу. Ключові слова: заклади професійної освіти, фахові школи, реміснича школа, торгівельна школа, виховна робота.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectзаклади професійної освітиuk
dc.subjectфахові школиuk
dc.subjectреміснича школаuk
dc.subjectторгівельна школаuk
dc.subjectвиховна роботаuk
dc.titleОрганізація діяльності закладів професійної освіти в Ужгороді у 20-30-х рр. ХХ ст.uk
dc.title.alternativeOrganization of activities of vocational schools in Uzhgorod (20-30s XX century).uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.