Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9828
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуев, Давіл Луїс Сократес-
dc.date.accessioned2016-08-22T13:40:21Z-
dc.date.available2016-08-22T13:40:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКуев ДЛС. ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ / ДЛС Куев // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – С. 354-365.uk
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9828-
dc.descriptionУ публікаціях чергового випуску збірника наукових праць висвітлюються пи- тання, пов’язані з реформуванням системи вищої освіти України та її інтегруванням до європейського освітнього простору в контексті Закону України «Про вищу освіту».uk
dc.description.abstractThe article analyzes the results of research konstatuvalnoho formation of reflective competence in the professional formation of future music teacher. The criteria and levels of reflective competence of future music teachers. According to the method outlined diahnostuvalnoyu was established qualitative description of levels of reflective competence in the professional formation of future music teacher. Diagnosis of future music teachers indicated on undeveloped reflective competence of future music teachers and the need to develop effective pedagogical conditions for its formation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "УжНУ"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародний науковий вісник;2 (9)-
dc.subjectpedagogyuk
dc.subjectdiagnosis, criteria and levels, reflexive competence music teacheruk
dc.titleДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf289.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.