Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9828
Название: ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Авторы: Куев, Давіл Луїс Сократес
Ключевые слова: pedagogy, diagnosis, criteria and levels, reflexive competence music teacher
Дата публикации: 2014
Издательство: ДВНЗ "УжНУ"
Библиографическое описание: Куев ДЛС. ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ РЕФЛЕКСИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ / ДЛС Куев // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – С. 354-365.
Серия/номер: Міжнародний науковий вісник;2 (9)
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes the results of research konstatuvalnoho formation of reflective competence in the professional formation of future music teacher. The criteria and levels of reflective competence of future music teachers. According to the method outlined diahnostuvalnoyu was established qualitative description of levels of reflective competence in the professional formation of future music teacher. Diagnosis of future music teachers indicated on undeveloped reflective competence of future music teachers and the need to develop effective pedagogical conditions for its formation.
Описание: У публікаціях чергового випуску збірника наукових праць висвітлюються пи- тання, пов’язані з реформуванням системи вищої освіти України та її інтегруванням до європейського освітнього простору в контексті Закону України «Про вищу освіту».
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9828
ISSN: 2218-5348
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40.pdf289.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.