Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9838
Title: | Державне управління в умовах європейської та євроатлантичної інтеграції України: історія, теорія, методологія |
Authors: | Бондаренко, В.Д. Ващук, Федір Григорович Артьомов, Іван Володимирович Буцко, Ю.В. Вітер, Д.В. Загайнова, Л.І. Казакевич, Г.М. Руденко, О.М. |
Keywords: | Євроінтеграція |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Ліра |
Citation: | Державне управління в умовах європейської та євроатлантичної інтеграції України: історія, теорія, методологія (Моніторинг наукових досліджень і розробок) : навч. посіб. / авт. кол. : Бондаренко В. Д., Ващук Ф. Г., Артьомов І. В. [та ін.] ; рец. : В. Д. Бакуменко, В. І. Терехов. – Ужгород : Ліра, 2007. – 343 с. – Бібліогр. в кінці розд. (Серія : «Євроінтеграція: український вимір». Вип. 2). |
Series/Report no.: | Євроінтеграція: український вимір;2 |
Abstract: | Навчальний посібник містить моніторинг і експертну оцінку наукових досліджень та розробок, присвячених питанням розвитку системи державного управління в Україні у контексті адаптації його до європейських стандартів. На підставі аналізу наукової літератури виокремлено основні аспекти європейської та євроатлантичної інтеграції щодо розвитку громадянського суспільства, доведено, що пріоритети євроатлантичної інтеграції відповідають національним інтересам України. Для студентів вищих навчальних закладів ІІІ−ІV рівнів акредитації. |
Description: | Рекомендовано до друку вченою радою Закарпатського державного університету (протокол №10 від 19.06.2007 р.) |
Type: | Text |
Publication type: | Навчальний посібник |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9838 |
ISBN: | 978-966-8266-73-7 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10061673_book2_a5.pdf | 880.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.