Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/985
Title: | Педагогічні умови формування самопізнання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фізичної підготовки |
Other Titles: | Pedagogical conditions of formation of self-knowledge of future officers and border guards during physical training |
Authors: | Сивохоп, Едуард Миколайович Маріонда, Іван Іванович |
Keywords: | формування готовності, самопізнання, майбутні офіцери-прикордонники, фізична підготовка |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Сивохоп, Е. М. Педагогічні умови формування самопізнання майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фізичної підготовки [Текст] / Е. М. Сивохоп, І. І. Маріонда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 177–179. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 178–179 (5 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В статті розглянуто педагогічні умови формування самопізнання майбутніх офіцерів-прикордонників в процесі фізичної підготовки. Ключові слова: формування готовності, самопізнання, майбутні офіцери-прикордонники, фізична підготовка. |
Description: | The authors of the article have considered pedagogical conditions for the formation of self-knowledge of future officers, border-guards in the process of physical training. Keywords: readiness formation, self-knowledge, future border-guards, physical training. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/985 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 Наукові публікації кафедри фізичного виховання Наукові публікації кафедри фізичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ САМОПІЗНАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-РИКОРДОННИКІВ.pdf | 388.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.