Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9946
Title: ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ І КВАЛІФІКАЦІЯ НАЦІЇ – АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ГЕОПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Other Titles: Higher education quality and qualification of the nation – urgent issues of Ukraine’s geopolitics.
Качество высшего образования и квалификация нации – актуальные вопросы геополитики Украины.
Authors: Луговий, В.
Таланова, Ж.
Keywords: higher education quality, qualification of citizens, global competitiveness, higher school deformation, Eurointegration of higher education, higher school modernization., качество высшего образования, квалификация граждан, глобальная конкурентоспособность, деформация высшей школы, евроинтеграция высшего образования, модернизация высшей школы., якість вищої освіти, кваліфікація громадян, глобальна конкурентоздатність, деформація вищої школи, євроінтеграція вищої освіти, модернізація вищої школи.
Issue Date: 2010
Publisher: ЗакДУ
Citation: Геополітика України: історія і сучасність: збірник наукових праць. Вип.3. – Ужгород: ЗакДУ, 2010. – С. 218-234.
Series/Report no.: Геополітика України: історія і сучасність;3
Abstract: The nature and reasons of native higher school inefficiencies, which have a negative effect on higher qualifications of citizens and lower global competitiveness of Ukraine, are analyzed in the article. Criticality of quality and quantity deformations in higher education sphere is argued. Ways for national higher school modernization are proposed for the purpose of higher education quality improving, its European integration in the context of Bologna process and Lisbon strategy.
В статье анализируются характер и причины неэффективности отечественной высшей школы, что негативно сказывается на высших квалификациях граждан, снижает глобальную конкурентоспособность Украины. Аргументирована критичность количественно- качественных деформаций в сфере высшего образования. Предлагаются пути модернизации национальной высшей школы с целью повышения её качества, европейской интеграции в контексте Болонского процесса и Лиссабонской стратегии.
У статті аналізуються характер та причини неефек- тивностей вітчизняної вищої школи, що негативно позначається на вищих кваліфікаціях громадян, знижує глобальну конкурентоздатність України. Аргументовано критичність кількісно-якісних де-формацій у сфері вищої освіти. Пропонуються шляхи модернізації національної вищої школи з метою підвищення її якості, європейської інтеграції в контексті Болонського процесу та Лісабонської стратегії.
Description: У збірнику наукових праць, заснованому Закарпатським державним університетом як періодичне друковане видання, вміщуються основні результати дисертаційних робіт, наукових досліджень здобувачів, аспірантів, науковців-аналітиків з проблем ефективності реалізації геостратегії держави, місця і ролі України в сучасному геополітичному просторі.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9946
ISSN: 2078-1431
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf301.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.