Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9947
Title: СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ЗАКАРПАТСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Other Titles: Monitoring system of students` knowledge in Transcarpathian State University
Система мониторинга знаний студентов в Закарпатском государственном университете.
Authors: Дубів, Олександр Васильович
Нелюбов, Володимир Олександрович
Keywords: Bologna process, evaluation of knowledge, monitoring of quality of knowledge, system of monitoring of knowledge., Болонский процесс, оценка знаний, мониторинг качества знаний, система мониторинга знаний, Болонський процес, оцінювання знань, моніторинг якості знань, система моніторингу знань
Issue Date: 2010
Publisher: ЗакДУ
Citation: Геополітика України: історія і сучасність: збірник наукових праць. Вип.3. – Ужгород: ЗакДУ, 2010. – С. 235-251.
Series/Report no.: Геополітика України: історія і сучасність;3
Abstract: The example of construction the system of monitoring of students` knowledge is considered. The organizational, technical and programmatic components of the systems are described.
Рассмотрен пример постороения системы мониторинга знаний студентов. Дано описание организационной,технической и программной составляющих системы.
Розглянуто приклад побудови системи моніторингу знань студентів у Закарпатському державному університеті. Описано організаційну, технічну і програмну складові системи.
Description: У збірнику наукових праць, заснованому Закарпатським державним університетом як періодичне друковане видання, вміщуються основні результати дисертаційних робіт, наукових досліджень здобувачів, аспірантів, науковців-аналітиків з проблем ефективності реалізації геостратегії держави, місця і ролі України в сучасному геополітичному просторі.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9947
ISSN: 2078-1431
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf689.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.