Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9980
Title: КОНЦЕПЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДВНЗ «УЖГОРОДСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ» НА 2015-2025 рр.
Other Titles: The concept of innovative development for SU "Uzhhorod National University" at 2015-2025
Authors: Смоланка, Володимир Іванович
Артьомов, Іван Володимирович
Приходько, Володимир Панасович
Устич, Сергій Іванович
Гусь, Аліна Володимирівна
Бутурлакіна, Тетяна Олександрівна
Keywords: Інноваційна діяльність, університет
Issue Date: 2016
Publisher: ПП «А.А. Демидов»
Citation: Концепція інноваційного розвитку ДВНЗ «Ужгородський національний університет» на 2015-2025 рр. - Ужгород: ПП «А.А. Демидов», 2016. - 81 с.
Description: Концепція інноваційного розвитку ДВНЗ «Ужгородський національний університет» на 2015-2025 рр., розроблена в ході реалізації ННІ євроінтеграційних досліджень наукового проекту «Інноваційний університет – інструмент інтеграції в європейський освітній і науковий простір» за фінансової підтримки Міжнародного Вишеградського фонду, розкриває основні напрями і чинники трансформації УжНУ як класичного університету в інноваційний вищий навчальний заклад. Окреслено напрями інноваційної діяльності університету у сфері трансферу технологій, механізм її реалізації через Науковий парк. Розкрито засоби підвищення інноваційного потенціалу міжнародного співробітництва УжНУ і його ролі в інтегруванні до європейського освітнього і наукового простору. Важливою складовою Концепції є розроблена система індексації та моніторингу ефективності інноваційного розвитку університету, що забезпечить системний аналіз його якісних і кількісних сторін, дасть можливість приймати ефективні управлінські рішення.
Type: Text
Publication type: Інша текстова публікація
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/9980
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Концепція_укр.pdf5.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.