Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Організаційно-управлінська складова формування системи маркетингу суб’єкта господарюванняГазуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Білей, Євгеній
2022Трендоутворюючі ко-брендингові альянси у сфері агротуризмуГазуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Білей, Євгеній Володимирович
2022Involvement of marketing brand technologies in agricultural sectorGazuda, Mykhailo; Gazuda, Serhii; Erfan, Vitalii; Газуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Ерфан, Віталій Йосипович
2022Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделіАнтипюк, О.В.; Барський, Ю.М.; Бедрадіна, Г.К.; Білей, Є.В.; Будкевич, Г.Б.; Гавришко, С.Г.; Газуда, Леся Михайлівна; Газуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Гладкий, О.В.; Дащук, Ю.Є.; Дробецька, В.С.; Дупак, Н.В.; Ерфан, Віталій Йосипович; Зубехіна, Т.В.
2022Формування симбіотичного маркетингу у сфері агротуризмуГазуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Індус, Катерина Петрівна
2022Задіяння бренд-маркетингу в аграрній сферіГазуда, Михайло Васильович; Газуда, Сергій Михайлович; Індус, Катерина Петрівна
2022Організаційно-управлінська складова формування маркетингових аграрних бренд-технологій (теоретично-прикладні аспекти)Газуда, Леся Михайлівна; Балян, А.В.; Газуда, Михайло Васильович; Волощук, Надія Юріївна; Газуда, Сергій Михайлович