Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Title: Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття
Authors: Габчак, Наталія Францівна
Keywords: Туризм і рекреація, Ключові слова: націонална економіка, туристичні можливості, туристичний продукт.
Issue Date: 2008
Publisher: Львів
Citation: Габчак Н.Ф. Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття// Географія і туризм: європейський досвід// Матеріали ІІ Міжнародної науквої конференції. - Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - С. 172-175.
Series/Report no.: УДК 338.48(4);
Abstract: У тезах доповіді висвітлюються питання повязані з використанням туристичної реклами як вагомого чинника популяризації туризму на досліджуваній території. Вивчено туристичні можливості Карпатського регіону
Description: туристичний ринок досліджуваної території як і в цілому в державі знаходиться на стадії становлення. Урізноманітнення і розвиток пропозиції Закарпатської області можливі на напрямах культурно-пізнавального і екскурсійного, екологічного, спортивного, курортно-санаторного, а також сільського туризму. Потребує маркетингових, зокрема рекламних зусиль ринок курортно-санаторного туризму, підтримки та відновлення - ринок спортивно-оздоровчого туризму, розбудови - ринок гірськолижного туризму.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.