Browsing by Author Багорка, М. О.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Вибір маркетингових каналів розподілу в інтегрованій маркетинговій системі збуту продукції фермерських господарствБагорка, М. О.; Абрамович, І. А.
2022Напрями підвищення ефективності комплексу маркетингу аграрних підприємствБагорка, М. О.; Варварова, А. С.
2017Основні напрями та механізми екологізації аграрного виробництваБагорка, М. О.
2025Особливості просування освітніх продуктів у сфері онлайн-освіти як засобу впливу на психологію споживачівБагорка, М. О.; Юрченко, Н. І.
2019Розроблення альтернативних маркетингових стратегій за видами органічної продукціїБагорка, М. О.; Bahorka, Mariya
2021Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємствБагорка, М. О.; Кадирус, І. Г.; Кравець, О. В.
2022Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, М. О.; Кадирус, І. Г.
2017Стратегічний аналіз основних факторів макро- і мікросередовища аграрного виробництва на шляху до екологізаціїБагорка, М. О.
2024Удосконалення системи маркетингового управління для підвищення адаптаційних можливостей аграрних підприємствБагорка, М. О.; Абрамович, І. А.