Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 57 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БАНКУ: ЕЛЕМЕНТИ ТА ЕТАПИ РОЗРОБКИВарцаба, Віра Іванівна; Дюлай, Є.В.
2014ВПЛИВ ФАКТОРУ СЕЗОННОСТІ НА ДІЯЛЬНІСТЬ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТУРИСТИЧНО-РЕКРЕАЦІЙНОЇ СФЕРИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІВарцаба, Віра Іванівна
2014Модель парето-ефективних стосунків контрагентів ринку з позицій концепції інкременталізму як основа гармонізації їх цілей та інтересівВарцаба, Віра Іванівна
2014Еволюція теорій природокористування та їх роль у системі використання відновлюваних природних ресурсівГазуда, Михайло Васильович
2014Методика оцінки ефективності використання відновлюваних природних ресурсів у сільському господарствіГазуда, Михайло Васильович
2014Сутнісна характеристика відновлюваних природних ресурсів та особливості їх використання у сільському господарствіГазуда, Михайло Васильович
2014Забезпечення ефективності управління природними ресурсами у сільському господарствіГазуда, Михайло Васильович
2014Алгоритм оцінки ефективності механізму управління відновлюваними природними ресурсами у сільському господарствіГазуда, Михайло Васильович
2014Особливості надання послуг у туристичній сфері регіонуГазуда, Михайло Васильович; Ерфан, Віталій Йосипович; Газуда, Сергій Михайлович
2014-01Моделювання структури кредитного потенціалу банків на основі кореляційно- регресійного аналізуЗаславська, Ольга Ігорівна