Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Название: Інновації у банківському маркетингу
Другие названия: Інновації у банківському маркетингу
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: підвищення конкуренції, ринок банківських продуктів, національний ринок банківських продуктів, інноваційний підхід, просування банківських продуктів, банківський маркетинг, розширенні асортименту банківських продуктів, інтеграція банківської системи України, світова та європейська банківська система, інтернет-продукти комерційних банків, розвиток маркетингових інновацій, інтернет-рахунки, інтернет-продукти комерційних банків, мобільний банкінг
Дата публикации: 21-сен-2007
Издательство: Суми: СумДУ
Библиографическое описание: І.Г. Брітченко Інновації у банківському маркетингу // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” – Суми: СумДУ, 2007.–С. 37-41.
Серия/номер: УДК 658.8.001.76:658.62.009.12;
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Інновації у банківському маркетингу.pdf3.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.