Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Назва: Інновації у банківському маркетингу
Інші назви: Інновації у банківському маркетингу
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: підвищення конкуренції, ринок банківських продуктів, національний ринок банківських продуктів, інноваційний підхід, просування банківських продуктів, банківський маркетинг, розширенні асортименту банківських продуктів, інтеграція банківської системи України, світова та європейська банківська система, інтернет-продукти комерційних банків, розвиток маркетингових інновацій, інтернет-рахунки, інтернет-продукти комерційних банків, мобільний банкінг
Дата публікації: 21-вер-2007
Видавництво: Суми: СумДУ
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Інновації у банківському маркетингу // Збірник тез доповідей Першої міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу” – Суми: СумДУ, 2007.–С. 37-41.
Серія/номер: УДК 658.8.001.76:658.62.009.12;
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10180
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інновації у банківському маркетингу.pdf3.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.