Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1019
Title: | Формування зацікавленості молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освіти |
Other Titles: | Forming the interest of juniour pupils to folk dances work in after school education |
Authors: | Чашечнікова, Наталія Валеріївна |
Keywords: | молодші школярі, народний танець, позашкільні заклади освіти |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Чашечнікова, Н. В. Формування зацікавленості молодших школярів до занять народними танцями в позашкільних закладах освіти [Текст] / Н. В. Чашечнікова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 221–223. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 223 (5 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті розглядається рівень зацікавленості молодших школярів до занять народним танцем у позашкільних закладах освіти, з’ясовуються шляхи та умови їх залучення до вивчення народного хореографічного мистецтва. Ключові слова: молодші школярі, народний танець, позашкільні заклади освіти. |
Description: | The author of the article considers the level of interest in primary school children to classes on folk dancing in the out-of-school educational institutions, as well as might routes and conditions of their involvement in the study of folk choreographic art. Keywords: younger students, folk dance, extracurricular educational institutions. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1019 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ ЗАЦІКАВЛЕНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО ЗАНЯТЬ НАРОДНИМИ.pdf | 395.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.