Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-09-26T07:53:30Z-
dc.date.available2016-09-26T07:53:30Z-
dc.date.issued2007-11-23-
dc.identifier.citationІ.Г. Брітченко Сучасний підхід до банківського маркетингу // Матеріали Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг в Україні” – Київ: КНЕУ, 2007. – С. 86.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199-
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: КНЕУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk
dc.subjectфункція управлінняuk
dc.subjectбанківський маркетингuk
dc.subjectспецифіка банківської діяльностіuk
dc.subjectринокuk
dc.titleСучасний підхід до банківського маркетингуuk
dc.title.alternativeСучасний підхід до банківського маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сучасний підхід до банківського маркетингу.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.