Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Назва: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Інші назви: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: маркетинг, підприємницька діяльність, функція управління, банківський маркетинг, специфіка банківської діяльності, ринок
Дата публікації: 23-лис-2007
Видавництво: К.: КНЕУ
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Сучасний підхід до банківського маркетингу // Матеріали Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг в Україні” – Київ: КНЕУ, 2007. – С. 86.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасний підхід до банківського маркетингу.pdf2.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.