Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Title: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Other Titles: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: маркетинг, підприємницька діяльність, функція управління, банківський маркетинг, специфіка банківської діяльності, ринок
Issue Date: 23-Nov-2007
Publisher: К.: КНЕУ
Citation: І.Г. Брітченко Сучасний підхід до банківського маркетингу // Матеріали Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг в Україні” – Київ: КНЕУ, 2007. – С. 86.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сучасний підхід до банківського маркетингу.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.