Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Название: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Другие названия: Сучасний підхід до банківського маркетингу
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключевые слова: маркетинг, підприємницька діяльність, функція управління, банківський маркетинг, специфіка банківської діяльності, ринок
Дата публикации: 23-ноя-2007
Издательство: К.: КНЕУ
Библиографическое описание: І.Г. Брітченко Сучасний підхід до банківського маркетингу // Матеріали Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинг в Україні” – Київ: КНЕУ, 2007. – С. 86.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10199
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сучасний підхід до банківського маркетингу.pdf2.34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.