Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10211
Назва: Проблемы маркетинговой экономии
Інші назви: Проблемы маркетинговой экономии
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Бондаренко, А.Д.
Дорош, М.А.
Ключові слова: кризис, переход к рыночной экономике, движение капиталов, коммерция, инвестирование, конкуренция на рынке
Дата публікації: 1995
Видавництво: Донецк: ДонГАУ
Бібліографічний опис: А.Д. Бондаренко Проблемы маркетинговой экономии / А.Д. Бондаренко, И.Г. Бритченко, Дорош М.А. // Тезисы докладов 3-й Общевузовской научной конференции. – Донецк: ДонГАУ, 1995. – С. 3-4.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10211
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы маркетинговой экономии.pdf1.58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.