Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10348
Назва: Сутність і зміст понять “інтеграція” та “інтеграційне заняття”
Автори: Бабенко, Андрій Леонідович
Ключові слова: інтеграційні процеси, інтеграція, інтегрований урок, інтеграційні заняття
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бабенко, А. Л. Сутність і зміст понять "інтеграція" та "інтеграційне заняття" [Текст] / А. Л. Бабенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 9–12. – Бібліогр.: с. 11 (17 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті систематизується, теоретично узагальнюється та уточнюється система понять і термінів, які використовуються при розробці проблеми інтеграції в освіті. Розкриваються різні підходи до розуміння сутності поняття “інтеграція” та відображаються основні тлумачення цього терміну у довідникових, словниково-енциклопедичних і педагогічних виданнях, наукових дослідженнях. Уточнюється, розширюється й поглиблюється зміст поняття “інтеграційні заняття”, визначаються сутнісні їхні характеристики, відмінності від традиційних занять.
Modern stage of development of education integration acquires especially important value. Integration of educational material must become strategic direction of updating the process of studies from different disciplines. Such approach is instrumental in activation of perception of material, achievement of synthetic and integrity of knowledges. In the article the system of concep ts and terms has been systematized, which are used for the development of problem of integration in education. Different concepts to understand the essence of concept “integration” have been provided. Basic interpretations of this term have been represented in a reference book, dictionary-encyclopedic and pedagogical editions, scienti fi c researches. Speci fi city of computer-integrated forms Серія “ Педагогіка , соціальна робота “. Випуск 37. 11 of conducting lesson are explained both at primary and higher levels of school and their difference from lessons with intersubj ect copulas. The content of concept “integration lesson” has been speci fi ed, as well as the essence, basic charcteristics, differences from traditional lessons.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10348
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.