Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10351
Назва: Етапи розвитку інклюзивної освіти в США
Автори: Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, мейнстримінг, нормативно-правова база, діти з інвалідністю, спеціальна освіта, загальноосвітнє середовище
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Бондар, Т. І. Етапи розвитку інклюзивної освіти в США [Текст] / Т. І. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 16–19. – Бібліогр.: с. 19 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано основні закони, що сприяли формуванню інклюзивної освіти США; виокремлено етапи становлення й розвитку інклюзивної освіти; схарактеризовано особливості провадження інклюзивної політики на конкретних етапах. Доведено, що системність і стабільність чинності правових актів, з одного боку, та правосвідомість громадян, з іншого боку, є ключовими факторами реалізації права на освіту в США осіб з інвалідністю.
The article presents a historical overview of fundamental federal laws that encouraged inclusive education practices in the USA. The fi ve developmental phases have been identi fi ed that clearly re fl ect both the efforts of advocacy groups, parents, inspired educators and federal legislation shaping inclusive education. Inclusive practices rooted in special education that st arted developing in the 50s and 60s of the 20th century. Since exclusion practices were widely questioned in the courts, the Congress passed «The Elementary and Secondary Education Act» PL 89-10 (ESEA) in 1965, the fi rst law that targeted the excluded groups. The second phase was ushered by «The Education for All Handicapped Children» 94-142 (EAHCA) of 1975. Over the years it has been a landmark legislation that boosted the integration effort. The recent laws «No Child Left Behind» of 2001 and «IDEA 2004» marked the period of inclusion, making wide state assessment for children with disabilities mandatory. It was proved that syste mic stability and implementation of existing regulations on the one hand and public awareness on the other hand is a key factor in ensuring the right to education to individuals with disabilities in the United States.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10351
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Етапи розвитку інклюзивної освіти в США.pdf178.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.