Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10383
Назва: Розвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 р.р.
Автори: Депчинська, Іветта Аттілівна
Ключові слова: гуманітарна освіта, школа, Закарпаття, Чехословацька республіка
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Депчинська, І. А. Розвиток шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919–1939 р.р. [Текст] / І. А. Депчинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 40–42. – Бібліогр.: с. 42 (4 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми випливає із суперечностей, зокрема між усвідомленням значимості гуманітарної освіти в житті суспільства на теоретичному рівні (рівень філософських узагальнень, психологічних теорій, педагогічних концепцій) і недооцінкою її ролі на практиці. Мета дослідження полягала у розкритті сукупності чинників, що впливали на становлення шкільної гуманітарної освіти на Закарпатті в період 1919-1939 р.р. Подальші розвідки пов’язані із аналізом тогочасних навчальних планів, програм, підручників, методичних видань, в яких відображено зміст шкільної гуманітарної освіти.
The actuality of the problem follows from the contradictions between the importance of humanitarian educationin society theoretically and the underestimation of its role in practice. The aim of the study was to disclose the set of factors that in fl uenced the formation of scholarshipin Transcarpathia during its joining to the Czechoslovak Republic (1919-1939). At that time there was a rapid rise of all the levels of public life, there had been created favorable conditions for the development of humanitar ian education. It should also be noted that the development of education in the period under consideration took place under various political movements (Moskvophilism, Ukrainophilism, Russophilism) and a large number of political parties. It has imposed on the re fl ection on the content of school subjects and in the process of organizing and implementing school education content. The separation of set of preconditions has revealed the complex historical and cultural background, against which the development of school education content Transcarpathia, including humanitarian has been researched. Among the major factors we can distinguish: historical, cultural, social-political, social-cultural, material and economical. Further researches relate to the analysis of contemporary curricula, programmes, textbooks, methodological issues, re fl ecting the content of the school humanitarian education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10383
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.