Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10385
Назва: Застосування елементів психодрами та соціодрами як різновидів сучасних педагогічних технологій в освіті ( на прикладі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників )
Автори: Єгорова, Вероніка Вячеславівна
Ключові слова: сучасні педагогічні технології, науково-педагогічні працівники, підвищення кваліфікації, соціодрама, психодрама, ролі в психодрамі, техніки психодрами, фази психодрами, напрямки психодрами, психодрама в освіті
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Єгорова, В. В. Застовання елементів психодрами та соціодрами як різновидів сучасних педагогічних технологій в освіті (на пркладі підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівникців) [Текст] / В. В. Єгорова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 46–48. – Бібліогр.: с. 48 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню застосування елементів соціодрами та психодрами як різновидів сучасних педагогічних технологій з драматургійно-рольовим компонентом в освіті. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання соціодрами та психодрами. Визначено поняття “психодрама” та “соціодрама”, основні принципи, ролі, базові техніки, фази проведення психодрами. Автором проаналізовано основні напрямки психодрами. Обґрунтовано переваги використання елементів психодрами та соціодрами для підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників.
The article is devoted to the analysis and substantiation of application of elements of sociodrama and psychodrama as forms of modern educational technologies with the dramatic role-playing component in education. The theoretical and practical aspects of sociodrama and psychodrama have been considered. The concepts of “psychodrama” and “sociodrama”, basic principles, roles, basic techniques, phases of psychodrama have been determined. The author has analyzed the main directions of psychodrama. The advantages of using elements of psychodrama and sociodrama for teachers of the institutes of higher education training have been grounded. We believe it is appropriate to use the elements of psychodrama and sociodrama to train teachers of the institutes of higher education due to a number of advantages, namely: psychodrama works with real situations of life and human activity, that is as close to reality; the process of psychodrama takes place not in re fl ection, and action, which, in turn, allows to use not only intelligence, memory, perception, but also emotional and sensual an d body-movement components of human behavior. It has been noted that any modern pedagogical technology of training is unable to form teachers of the institutes of higher education as professionals of high level if they professionally and personally are not ready for it.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10385
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.