Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10400
Title: Сучасні інтерактивні підходи до формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання
Authors: Калаур, Світлана Миколаївна
Топоренко, Олександр Юрійович
Keywords: соціальна відповідальність, інтерактивні підходи, комп’ютерна гра, соціальні педагоги, навчальний процес
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Калаур, С. М. Сучасні інтерактивні підходи до формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання [Текст] / С. М. Калаур, О. Ю. Топоренко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 70–74. – Бібліогр.: с. 73 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються можливості використання соціальної педагогіки як академічної дисципліни , а також розкривається потенціал комп ' ютерних ігор у системі освітнього процесу вищих навчальних закладів . Автори наголошують на важливості соціальної відповідальності , як якості особистості майбутніх соціальних педагогів . У статті проаналізовані методологічні засоби , за допомо - гою яких можна сформувати соціальну відповідальність майбутніх соціальних педагогів . Головна увага зосеред - жена на характеристиці практичних шляхів формування соціальної відповідальності студентів за допомогою ін - формаційних та інтерактивних інструментів . Основний акцент зроблено на можливостях комп ' ютерної гри , яка здатна полегшити процес навчання і отримання пози - тивних результатів . Комп ’ ютерна гра , яка розроблена у процесі дослідження надає студентам додаткові стиму - ли для досягнення високої продуктивності як в навчанні , так і в майбутній професійній діяльності . Встановлено , що дидактична комп ' ютерна гра здатна об ' єднати на - вчально - виховну та рекреаційну функції , здатна сформу - вати особистість майбутнього фахівця на основі : спіл - куванні з різними групами клієнтів , вирішення особистих та групових проблем , а також вивчення теоретичного матеріалу .
The purpose of this article is to have a look at how social pedagogy as an academic discipline is can used in computer games and how we can use them for the organization effective educational process in higher education. Moreover, this article reviews in detail the scienti fi c literature on social responsibility and academic achievement. This review describes research on the value of social responsibility for parents and teachers in higher education and on how it is promoted within educational environment of future social pedagogues. It is proposed that students' social responsibility, which is formed through information and interact ive tools, including computer game, can facilitate learning and performance outcomes and, from a motivational perspective, by providing students with additional incentives to achieve high performance in professional activities. Didactic computer games, which are able to combine academic and recreational functions of identity formation including implementation of social-pedagogi cal missions in the game, communicating with different groups of clients, solving personal and group problems and learning of theoretical material, has great potential to address the problem solving process forming social responsibility of future soci al pedagogues. Also, the article brie fl y examines the methodological tools by which formed the students' social responsibility of future social pedagogues.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10400
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.