Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10400
Назва: Сучасні інтерактивні підходи до формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання
Автори: Калаур, Світлана Миколаївна
Топоренко, Олександр Юрійович
Ключові слова: соціальна відповідальність, інтерактивні підходи, комп’ютерна гра, соціальні педагоги, навчальний процес
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Калаур, С. М. Сучасні інтерактивні підходи до формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчання [Текст] / С. М. Калаур, О. Ю. Топоренко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 70–74. – Бібліогр.: с. 73 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються можливості використання соціальної педагогіки як академічної дисципліни , а також розкривається потенціал комп ' ютерних ігор у системі освітнього процесу вищих навчальних закладів . Автори наголошують на важливості соціальної відповідальності , як якості особистості майбутніх соціальних педагогів . У статті проаналізовані методологічні засоби , за допомо - гою яких можна сформувати соціальну відповідальність майбутніх соціальних педагогів . Головна увага зосеред - жена на характеристиці практичних шляхів формування соціальної відповідальності студентів за допомогою ін - формаційних та інтерактивних інструментів . Основний акцент зроблено на можливостях комп ' ютерної гри , яка здатна полегшити процес навчання і отримання пози - тивних результатів . Комп ’ ютерна гра , яка розроблена у процесі дослідження надає студентам додаткові стиму - ли для досягнення високої продуктивності як в навчанні , так і в майбутній професійній діяльності . Встановлено , що дидактична комп ' ютерна гра здатна об ' єднати на - вчально - виховну та рекреаційну функції , здатна сформу - вати особистість майбутнього фахівця на основі : спіл - куванні з різними групами клієнтів , вирішення особистих та групових проблем , а також вивчення теоретичного матеріалу .
The purpose of this article is to have a look at how social pedagogy as an academic discipline is can used in computer games and how we can use them for the organization effective educational process in higher education. Moreover, this article reviews in detail the scienti fi c literature on social responsibility and academic achievement. This review describes research on the value of social responsibility for parents and teachers in higher education and on how it is promoted within educational environment of future social pedagogues. It is proposed that students' social responsibility, which is formed through information and interact ive tools, including computer game, can facilitate learning and performance outcomes and, from a motivational perspective, by providing students with additional incentives to achieve high performance in professional activities. Didactic computer games, which are able to combine academic and recreational functions of identity formation including implementation of social-pedagogi cal missions in the game, communicating with different groups of clients, solving personal and group problems and learning of theoretical material, has great potential to address the problem solving process forming social responsibility of future soci al pedagogues. Also, the article brie fl y examines the methodological tools by which formed the students' social responsibility of future social pedagogues.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10400
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.