Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10412
Title: Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості
Authors: Котєнєва, Ірина Сергіївна
Keywords: естетико-екологічна діяльність, естетико-екологічна культура, катарсис, естетико-екологічний катарсис, естетико-екологічний блок
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Котєнєва, І. С. Естетичне в природі як засіб формування естетико-екологічної культури особистості [Текст] / І. С. Котєнєва // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 83–86. – Бібліогр.: с. 85 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті визначено актуальність досліджуваної проблеми. Узагальнено сучасні наукові положення щодо сутності феномену естетико-екологічної культури та естетико-екологічної діяльності особистості. Проаналізовано й обґрунтовано естетичне в природі – предмет естетико-екологічної діяльності як засіб формування естетико-екологічної культури особистості. Охарактеризовано катарсис та естетико-екологічний катарсис. Описано особливості розробки виховних заходів як художньо-педагогічного цілого. Змістовно охарактеризовано виховний та розвиваючий ефект, що виникає при моделюванні на заняттях зі студентами спеціальних естетико-екологічних блоків.
The author of the article has considered the problem formation of ecological culture of an individual. In the article the urgency of the investigated problem has been defi ned. Modern scientifi c positions on the essence of the phenomenon of aesthetics-ecological culture and aesthetics-ecological activity of a person have been generalized. The basic idea has been formulated: aestheticsecological culture, position, activity, aesthetics-ecological-pedagogical activity. Aesthetics in nature – subject of aestheticsecological activity, as a mean of formation of aesthetics – ecological culture of a person has been analysed and proved. Potential of the aesthetic in nature, having big educational potential, has been analysed. The analysis of different approaches selection on functions of art has been conducted, allowing to represent the system of aesthetics-ecological functions of nature. It has been determined that main aesthetics-ecological function of nature is the Qatar. Main features of educational actions development have ben defi ned: art and decorative-pedagogical. Educational and developing effect has been informatively described, which arises while modeling with students on lessons of special aesthetics-ecological blocks.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10412
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.