Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10432
Title: Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей
Authors: Олендр, Тетяна Михайлівна
Keywords: практичне заняття, іноземна мова за професійним спрямуванням, мовленнєва діяльність, іншомовна компетенція, види вправ
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Олендр, Т. М. Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей [Текст] / Т. М. Олендр // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 119–122. – Бібліогр.: с. 121–122 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена аналізу ролі практичного заняття з іноземної мови на неспеціальних факультетах із метою формування професійно-орієнтованої іншомовної компетенції. У статті розглядається структура та основні цілі практичного заняття з іноземної мови. Висвітлюються методичні підходи щодо його організації та проведення. Обґрунтовано важливість якостей особистості викладача для ефективного проведення практичного заняття з іноземної мови та зазначено види вправ і завдань, які є результативними для забезпечення професіоналізації практичних занять з іноземної мови.
This article analyzes the role of a foreign language workshop at non-linguistic faculties in order to develop a professionallyoriented foreign language competence. The article describes the structure and main objectives of a foreign language for specifi c purposes workshop. Methodological approaches to its organization and carrying out have been highlighted. Importance of the teacher’s personal qualities in the process of conducting a foreign language for specifi c purposes workshop successfully has been determined. The author indicates the types of exercises and activities that are effective for the professionalization of foreign language workshops. The main stages of a foreign language for specifi c purposes workshop have been revealed. It has been considered that general preparation for workshops involves determining of their subjects, developing of their plans, determining the minimum of compulsory literature and guidelines. The article reveals disadvantages in conducting a foreign language for specifi c purposes workshop which lead to the traditional form of presentation of the material and lack of using of innovative models and teaching methods.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10432
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.