Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10432
Назва: Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей
Автори: Олендр, Тетяна Михайлівна
Ключові слова: практичне заняття, іноземна мова за професійним спрямуванням, мовленнєва діяльність, іншомовна компетенція, види вправ
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Олендр, Т. М. Методичні особливості заняття з іноземної мови за професійним спрямуванням для студентів немовних спеціальностей [Текст] / Т. М. Олендр // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 119–122. – Бібліогр.: с. 121–122 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу ролі практичного заняття з іноземної мови на неспеціальних факультетах із метою формування професійно-орієнтованої іншомовної компетенції. У статті розглядається структура та основні цілі практичного заняття з іноземної мови. Висвітлюються методичні підходи щодо його організації та проведення. Обґрунтовано важливість якостей особистості викладача для ефективного проведення практичного заняття з іноземної мови та зазначено види вправ і завдань, які є результативними для забезпечення професіоналізації практичних занять з іноземної мови.
This article analyzes the role of a foreign language workshop at non-linguistic faculties in order to develop a professionallyoriented foreign language competence. The article describes the structure and main objectives of a foreign language for specifi c purposes workshop. Methodological approaches to its organization and carrying out have been highlighted. Importance of the teacher’s personal qualities in the process of conducting a foreign language for specifi c purposes workshop successfully has been determined. The author indicates the types of exercises and activities that are effective for the professionalization of foreign language workshops. The main stages of a foreign language for specifi c purposes workshop have been revealed. It has been considered that general preparation for workshops involves determining of their subjects, developing of their plans, determining the minimum of compulsory literature and guidelines. The article reveals disadvantages in conducting a foreign language for specifi c purposes workshop which lead to the traditional form of presentation of the material and lack of using of innovative models and teaching methods.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10432
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.