Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10434
Title: Cпецифіка навчання іншомовного профеcійно орієнтованого мовлення у парадигмі інфотехнологій
Authors: Павлишин, Галина Яроcлавівна
Прокоп, Ірина Антонівна
Keywords: ESP, інформаційні технології, інтернет, іншомовна комунікація, традиційні та інноваційні технології, система вправ
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво «УжНУ»
Citation: Павлишин, Г. Я. Специфіка навчання іншомовного професійно орієнтованого мовлення у парадигмі інфотехнологій [Текст] / Г. Я. Павлишин, І. А. Прокоп // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 126–129. – Бібліогр.: с. 128 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання іноземної мови професійного спрямування з використанням інформаційних технологій для студентів ВНЗ. Обґрунтовано специфіку застосування інфотехнологій при навчанні іншомовної фахової комунікації, виокремлено різновиди нестандартних занять та доцільність їх проведення. Запропоновано зразки традиційних та інноваційних завдань, які необхідні для здійснення іншомовної діяльності студентів на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням та наголошено на доцільності їх взаємопоєднання.
Modern foreign language requirements for vocational training of students need to search for the optimal content and new methods of teaching foreign languages in higher educational insitutuins.The article deals with the study of professional foreign language training peculiarities of higher educational establishments students using information technology. Specifi city of using information technology in professional foreign language communication is grounded and variety of non-standard classes and their expediency have been singled out. Samples of both traditional and innovative tasks necessary for professional foreign language communication have been presented. The peculiarities of computer learning systems for foreign language communication training have been characterized. Implementation of information technologies resources opportunities as a continual education environment has been emphasized. The role of up-to-date information technologies at the professional foreign language classes has been revealed, the main organization forms of information technology application have been analyzed and the perspectives for their further implementation have been outlined.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10434
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.