Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10434
Название: Cпецифіка навчання іншомовного профеcійно орієнтованого мовлення у парадигмі інфотехнологій
Авторы: Павлишин, Галина Яроcлавівна
Прокоп, Ірина Антонівна
Ключевые слова: ESP, інформаційні технології, інтернет, іншомовна комунікація, традиційні та інноваційні технології, система вправ
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво «УжНУ»
Библиографическое описание: Павлишин, Г. Я. Специфіка навчання іншомовного професійно орієнтованого мовлення у парадигмі інфотехнологій [Текст] / Г. Я. Павлишин, І. А. Прокоп // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 126–129. – Бібліогр.: с. 128 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання іноземної мови професійного спрямування з використанням інформаційних технологій для студентів ВНЗ. Обґрунтовано специфіку застосування інфотехнологій при навчанні іншомовної фахової комунікації, виокремлено різновиди нестандартних занять та доцільність їх проведення. Запропоновано зразки традиційних та інноваційних завдань, які необхідні для здійснення іншомовної діяльності студентів на заняттях іноземної мови за професійним спрямуванням та наголошено на доцільності їх взаємопоєднання.
Modern foreign language requirements for vocational training of students need to search for the optimal content and new methods of teaching foreign languages in higher educational insitutuins.The article deals with the study of professional foreign language training peculiarities of higher educational establishments students using information technology. Specifi city of using information technology in professional foreign language communication is grounded and variety of non-standard classes and their expediency have been singled out. Samples of both traditional and innovative tasks necessary for professional foreign language communication have been presented. The peculiarities of computer learning systems for foreign language communication training have been characterized. Implementation of information technologies resources opportunities as a continual education environment has been emphasized. The role of up-to-date information technologies at the professional foreign language classes has been revealed, the main organization forms of information technology application have been analyzed and the perspectives for their further implementation have been outlined.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10434
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.